18 grudnia 2014

Uwaga Uwaga

 
Szczególny Dzień!!!

   Dzisiaj, czyli 18.12 jakiś parę lat temu, urodziła się autorka tego bloga Lupi, z tej okazji chciałabym w Swoim i mam nadzieję w Waszym imieniu złożyć jej najserdeczniejsze życzenia, mnóstwa weny, więcej czasu na publikację, niezliczonych pomysłów i nieustającej miłości do tego opowiadania.

Mam nadzieję, że Wy drogie czytelniczki i być może czytelnicy nie macie mi za złe mojej prywaty na blogu i mam nadzieję, że ty Lupi mnie nie zabijesz... Ale cóż raz się żyję. Sto lat Lupi, sto lat czystej weny!!

                                                                                         Buziaki,

Twoja najlepsza przyjaciółka  i mam nadzieję, że nadal żywa beta,

Rogaś <3

4 komentarze:

  1. ROGACZU..................................
    KOCHAM CIEBIE - BARDZO, BARDZO!
    I TYSIĘCZNY RAZ DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA <333

    TWOJA BAAAAAAAAARDZO ZASKOCZONA BFF,
    Lupi♥

    PS. Mhmmm, jak mogłabym ciebie zabić? Kto by zmuszał mnie do pisania, ględził, co robię źle czy wkurzał, gdy zamierzam komuś.. uprzykrzyć życie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcale nie ględzę! Mam nadzieję, że tegoroczne życzenia na wszystkim co możliwe zapamiętasz <3
      Rogaś

      Usuń
  2. OMG! Lupi!
    No więc, życzę Ci wszystkiego, wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, weny oczywiście, pieniędzy (a co, zaszalejesz!), spełnienia marzeń i sukcesów na wszystkich polach!
    Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo mocno ściskam Cię i wysyłam mentalne buziaki <3
    Twoja Kercia <3
    PS. Zaraz zabieram się za czytanie rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Lupi!
    Oprócz standardowych: zdrowia, szczęścia, pomyślności, życzę Ci również, aby nigdy nie opuszczała Ciebie wena, nawet na chwilkę, abyś zyskała miliony czytelników, bo Twoje opowiadanie jest po prostu genialne, żeby Twoje najskrytsze marzenia się spełniły i abyś w życiu osiągnęła jak najwięcej sukcesów!

    Twoja czytelniczka, Maggie Z. :)

    Lecę czytać rozdział :)

    OdpowiedzUsuń